ایده آرای پیشگام

توزیع داروهای طبیعی و به روز شده همچون داروی آفت دهان، کرم سوختگی، کرم درمان گرفتگی عضلات و قطره های خوراکی الیس

ایده آرای پیشگام

توزیع داروهای طبیعی و به روز شده همچون داروی آفت دهان، کرم سوختگی، کرم درمان گرفتگی عضلات و قطره های خوراکی الیس

ایده آرای پیشگام

شرکت ایده آرای پیشگام در سال ١٣٨٦ با هدف تلفیق طب سنتی و علم روز داروسازی و سعی در تولید محصولات طبیعی و موثر در زمینه‌های مختلف برای بهبود کیفیت سطح زندگی مصرف کنندگان تاسیس گردید. در این راه شرکت ایده آرای پیشگام در تیم R&D خود از داروسازان و متخصصین علوم دارویی و همچنین طب سنتی استفاده نموده و قصد ارائه محصولات با کیفیت و مفیدی را دارد که جای آن‌ها در بازار دارویی خالی بوده است.

طبقه بندی موضوعی

طب سنتی سرزمین ما علیرغم قدمت زیاد و سابقه کهن متاسفانه در بستر زمان مورد بی مهری قرار گرفته و به دست فراموشی سپرده شده است و با وجود پتانسیل فراوان و کتب گرانقدری که توسط حکما و دانشمندان این دیار برای ما به یادگار گذاشته شده، امروزه دنیا خاستگاه طب سنتی را بیشتر کشورهای آسیای شرقی نظیر هند و چین می‌داند. شرکت ایده آرای پیشگام در سال ١٣٨٦ با هدف احیای توانمندی‌های نهفته در متون به جای مانده از طبیان حاذق این مرز و بوم همچون ابن سیناها و تلفیق و پیوند آن‌ها با علم روز داروسازی و هر آنچه امروزه در دنیا به عنوان فراورده‌های طبیعی خوانده می‌شود، بنا نهاده شد و در راه رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تدوین شده خود سعی در تولید محصولات طبیعی و موثر در زمینه‌های مختلف برای بهبود کیفیت سطح زندگی مصرف کنندگان را دارد. در این راه شرکت ایده آرای پیشگام در تیم R&D خود از داروسازان و متخصصین علوم دارویی و همچنین طب سنتی استفاده نموده و قصد و هدف ارائه محصولات با کیفیت و مفیدی را دارد که جای آن‌ها در بازار دارویی ما خالی است.


ماموریت

ما رویکرد پزشکی مبتنی بر شواهد و به روز را در توسعه محصولات طبیعی با کیفیت و مقرون به صرفه برای بیماران و مصرف کنندگان، که ما آنها را به عنوان ذی نفعان خود میدانیم، به کار میگیریم.



چشم انداز

نام تجاری شرکت تداعی گر کیفیت بالا بر اساس شواهد و مدارک ثابت شده و علم روز و امن برای جامعه متخصصان سلامتی.

قابل اعتماد ترین شریک تجاری در ایران برای شرکتهای دارویی جهانی و شرکت های بیودارویی. مکان رتبه دوم در بازار فرآورده های طبیعی ایران.

تبدیل بخش تکنولوژی های نوین به یکی از اعضای هلدینگ که انتقال تکنولوژی در بیوتکنولوژی و داروسازی نوین را به بهترین نحو انجام دهد.