ایده آرای پیشگام

توزیع داروهای طبیعی و به روز شده همچون داروی آفت دهان، کرم سوختگی، کرم درمان گرفتگی عضلات و قطره های خوراکی الیس

ایده آرای پیشگام

توزیع داروهای طبیعی و به روز شده همچون داروی آفت دهان، کرم سوختگی، کرم درمان گرفتگی عضلات و قطره های خوراکی الیس

ایده آرای پیشگام

شرکت ایده آرای پیشگام در سال ١٣٨٦ با هدف تلفیق طب سنتی و علم روز داروسازی و سعی در تولید محصولات طبیعی و موثر در زمینه‌های مختلف برای بهبود کیفیت سطح زندگی مصرف کنندگان تاسیس گردید. در این راه شرکت ایده آرای پیشگام در تیم R&D خود از داروسازان و متخصصین علوم دارویی و همچنین طب سنتی استفاده نموده و قصد ارائه محصولات با کیفیت و مفیدی را دارد که جای آن‌ها در بازار دارویی خالی بوده است.

طبقه بندی موضوعی

لوسیون تقویت ناخن

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ



"استحکام و تقویت ناخن"

در طول این 20 سال مشتقات سیلیکای گیاه دم اسب بهترین نتیجه را در استحکام ناخن‌های شکننده و ضعیف نشان داده است. ساقه و ریشه گیاه دم اسب منبع غنی از مشتقات سیلیکا بوده که به عنوان محافظ ناخن و مو از آنها می‌توان استفاده کرد. 
اثر قابل مشاهده بر روی ناخنهای انگشتان در استفاده از عصاره دم اسب بسیار بارز و مشخص است به گونه‌ای که اگر در طول دو هفته این عصاره بر روی ناخن استفاده گردد دیگر شکنندگی را مشاهده نخواهید کرد و سیلیکای موجود همچون لایه‌ای محافظ قدرت و استحکام ناخن را افزایش می‌دهد. اما مشخصه بارز دیگر عصاره دم اسب بر روی ناخنها این است که شکل ظاهری ناخنهای شما بسیار زیبا و درخشنده خواهد بود. در طول استفاده یک هفته، این تغییرات به طور قابل ملاحظه‌ مشاهده خواهد شد. 
سیلیکا در حقیقت ترکیبی بسیار نادر می‌باشد و منابع غذایی کمی در دسترس هستند که حاوی سیلیکا بوده حتی اگر تمامی مواد حاوی سیلیکا در رژیم غذایتان باشد باز نیاز سیلیکای ناخن‌های شما تأمین نمی شود. در صورت استفاده از گیاه دم اسب به صورت خوراکی یا موضعی می‌توانید این کمبود را تأمین کنید.


برای دیدن جزئیات این محصول کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی